Tallinnas Nordea kontserdimajas peeti 21.–22. septembril Euroopa Komisjoni ja nõukogu eesistujariigi Eesti korraldatav Euroopa ja Põhja-Euroopa konverents „Connecting Europe“. Üritusel esinesid Euroopa Komisjoni ja transpordivaldkonna kõrgetasemelised esinejad.
Konverentsi teise päeva lõpus korraldas Rail Baltic Business Network äriteemalise debati, kus tegid ettekande Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektor
Henrik Hololei ning KÜHNE + NAGEL ASi juht Claudio Richardson.
Ettekannete järel arutlesid projekti ärivõimaluste üle endine Euroopa Komisjoni asepresident ja transpordivolinik Siim Kallas, Rail Baltica ühisettevõtte RB Rail ASi juht Baiba Rubesa, Trieste sadama eriprojektide juht Alberto Cozzi ning Tallink Grupi kaubatranspordi juht Håkan Fagerström. Arutelu kuulas peaaegu 150 inimest.
Henrik Hololei märkis oma ettekandes, et tulevikus muutub Põhja-Jäämeri kliimamuutuste tõttu paremini läbitavaks, mis annab Rail Balticale majandusliku lisatõuke. Samuti tõi ta esile Aasia ja Kesk-Euroopa võimalikud ärihuvid, näiteks võivad autotootjad hakata kasutama siinseid sadamaid. Ka RB Raili juht Baiba Rubesa märkis, et tuleb konkureerida selle nimel, et Aasia kaubatee jõuaks just Baltikumini. Henrik Hololei sõnul peaksid skeptikud, kes kardavad, et Rail Baltica ei tasu ennast kaubavedude vähesuse pärast ära, arvestama, et ilma raudteed ehitamata ei tule siia üldse kaubavooge.